Будьте в курсе последних событий, подпишитесь на обновления сайта
أبناؤنا في الخارج دولتنا بقائدنا الرحيم من اول يوم اتعرف فيه كابوس الفيرس .. كانوا اول من اهتم بأبنائنا في خارج مصر .. – شبكة الاخبار الحصرية
الأحد , 31 مايو 2020

أبناؤنا في الخارج دولتنا بقائدنا الرحيم من اول يوم اتعرف فيه كابوس الفيرس .. كانوا اول من اهتم بأبنائنا في خارج مصر ..

أبناؤنا في الخارج دولتنا بقائدنا الرحيم من اول يوم اتعرف فيه كابوس الفيرس .. كانوا اول من اهتم بأبنائنا في خارج مصر .. و بسرعة البرق بعتنا طيارات مجهزة و اطقم طبية و رجعناهم لحضن الوطن حتى من المدينة اللي تعتبر بؤرة المرض و من غير ما يتكلفوا ولا جنيه واحد ..

و لحد دلوقتي رغم توقف وسائل السفر من بلد للتانية، الا انهم بيعملوا اتصالات بكل بلد فيها حد مصري عاوز يرجع وبنخصص لهم طيارات ترجعهم من مشارق الأرض ومغاربها .. ومن المالديف لامريكا لبعض دول الخليج ..حتى لو كانوا أربعة او اقل .. و بيلاقوا كل الرعاية الطبية علشان نطمن عليهم قبل ما يرجعوا لأهلهم و لبيوتهم .. و أبناءنا بره او جوه مصر بتضمن الدولة لهم الرعاية مهما كانت التكلفة .. لان زي ما قال قائدنا .. ان الأهم عندنا هو المواطن و سلامة المواطن .. و الأثار على البشر هو أهم ما نفكر فيه .. مش الأثار الاقتصادية.

و أمريكا بجلالة أدرها .. قالت لرعايها اللي عاوز يرجع يدفع الف دولار للسفارات تكلفة عودته .. و امبارح وزير خارجيتها بيقول لهم .. سجلوا نفسكم في السفارات .. ولما تبقي تبتدي وسائل النقل التجارية تشتغل ..هنبقى نبلغكم و نرجعكم عليها بالدور .. و آدي الفرق ..
و تعيشي يا مصر

شاهد أيضاً

تفاصيل تطبيق الخطة -٢:عندما نجمع كل المعلومات الموجوده والمعلنه سنجد صوره مفزعة لما تحاول قوة الشر من تطبيقه على العالم

وعندما نجمع كل المعلومات الموجوده والمعلنه سنجد صوره مفزعة لما تحاول قوة الشر من تطبيقه …